Wednesday, January 14, 2009

..::BERCAHAYA::..

Saya. Ada sehelai t-shirt. Yang ada corak. Dan bercahaya di dalam gelap.

Pada suatu malam. Saya sudah sedia mahu tidur. Lampu habis dipadam.

Tiba-tiba. Saya hampir pengsan dek terkejut.

Dada saya mengeluarkan cahaya berbentuk peta Sarawak.

Huh!!

15 comments:

Tok Rimau said...

Macam ultraman tu. Kalau ada raksasa, lengkap la malam kamu. ha ha ha.

Anuar Manshor said...

Kunang-kunang!

mrsazi said...

hehe..klakar la entri ni..

mrsazi said...

hehe..klakar la entri ni..

Mya said...

moral of the story. jgn pakai baju bercahaya waktu tidur. hikss..

madulebah said...

TOK R :
Mudah-mudahan raksasa itu tak mengerikan.. Ha ha ha

ANUAR :
Oh! Saya kadang-kadang agak takut dengan kunang-kunang. Sebab masa kecil-kecil dulu kawan-kawan cakap kunang-kunang tu ialah kuku orang yang dah meninggal.

Ha ha ha

MRSAZI :
Lepas kejadian tu memang saya gelak sorang-sorang

MYA :
Ha ha ha..

ah nett said...

kakak nida,
u rindukan i ke?

oke-oke
i tunggu u di epot kch ok

paiseh said...

Whoaa.. glow in de dark tuh..!
lenkali pakai kelawar jeh nak tido.

ayobkelubi said...

boleh jadi lampu suluh tak? bagus bawak gie surau kat kg aku tu..

tasikmerah said...

mana kamu beli baju tu?

:)

madulebah said...

AH NETT :
Kalau u belanja tiket boleh jugak

PAISEH :
Kelawar siang baru dia tidur

AYOBKELUBI :
Ha ha ha..

Amy Z! said...

Nasib baik bentuk peta Sarawak.

Hahaha.

GEM Community said...

FORUM Pertanian & Industri Asas Tani Malaysia (GEM Community) - www.gem.socialgo.com

DIREKTORI Pertanian & Industri Asas Tani Malaysia - www.pertanianmalaysia.blogspot.com

Global Excellent Marketing Sdn Bhd(GEM), Perunding, Pembangunan & Pengurusan Industri Sarang Burung Layang-Layang (Walet/Walit), Pakarekabentuk Rumah Burung Layang-Layang (Walet/Walit) - www.gem.tl.my

madulebah said...

TASIK :
Aku tak beli. Orang hadiahkan. Tentu lah dari Sarawak

AMYZ :
Harap keluar la peta New Zealand

Ha ha ha

GEM COMMUNITY :
Bagusnya. Pertanian adalah perniagaan. Dan saya rasa mahu bela kambing

Marliza Radzi said...

hahaha! comel!