Thursday, January 15, 2009

..::SUDAH NAMANYA BEKAS::..

Saya telah di-tag oleh Mya. Ini entah kali yang keberapa. Saya tak ingat. Dan saya tak jawab pun lagi tag-tag yang lain.

Tapi. Memandangkan tag kali ini saya rasa agak comel (ha ha ha) jadi saya akan jawab.

Soalannya berbunyi begini:

"What If Your Ex-girlfriend/ex-boyfriend said these to you.."

1. Hi, how r ya?
Baik, Alhamdulillah..

2. Hey! you wanna go to mall?
Boleh aje.. Bila?

3. I love you..
Awak tebiat ke?

4. Do you want some cookies?
Boleh gak. Sapa buat?

5. Can u take me a picture?
Ok, no hal

6. Help me in my homework
Saya bz

7. Here's my gift to you
Thanks.

8. Let's just be textmates
Memang pun, kan

9. Do you want me to buy u an iPod
Kalau awak nak belikan, saya ambik aje.. Ha ha ha

10. Let's sit together in the bus..
Aik? Masing-masing dah ada kereta buat apa naik bas

11. Hi baby..
Gila ke apa awak ni

12. You still cute..
Ha ha ha.. Kiranya itu la maksud awak yang saya ni tak berubah tu?

13. I still love you..
Iye? Habis tu apasal awak tinggalkan saya dulu?

14. Can I visit your house?
Tak boleh. Sebab saya tak kan bagitau kat mana saya tinggal sekarang.

15. Do you love me?
Tak.

Tag ini minta kita tag semula 5 orang lain. Tapi saya tak mahu tag sesiapa.

Sekian, terima kasih.

7 comments:

Tok Rimau said...

Tok pun kadang-kadang je jawab tag. Tetapi tag kamu ni seru, dengan sukarelanya Tok amik. Nanti tok post kat blog tok.

Untuk Preview:
15. Do you love me?
Ya. Sama macam aku cintakan tahi kucing.

madulebah said...

TOK R:
Ha ha ha.. Busuk lah!!!

cik puan daun said...

Jawapan aku untuk semua: Pegi mampos la ko.. ahahahah

Anuar Manshor said...

Saya suka pakai name tag di sekolah.

madulebah said...

DAUN :
Ha ha ha.. Ex ko memang patut disumpah sebegitu..

madulebah said...

ANUAR :
Saya sampai dah kerja pun kena pakai name tag lagi.

Raihan Shaari said...

Kata orang, ikut hati; mati, ikut rasa;binasa.. K.An kata,ikutlah akal fikiran kurniaan Allah.Tepuk dada,tanyalah tuan punya diri...