Thursday, January 01, 2009

..::DUNIA BARU BARU DUNIA::..

Sekalung tahniah kepada sahabat saya Mariah kerana selamat melahirkan seorang bayi lelaki seberat 3.2kg pada permulaan tahun yang baru.



Selamat datang ke dunia. Lihatlah ia sepuas-puasnya. Dan nikmatilah ia sebaik mungkin.

13 comments:

::the handbag goddess:: said...

happy neu year.. please visit us where you can find authentic designer brands for sale at reasonable price. :)

Amy Z! said...

selamat tahun baru bebeh! :-)

madulebah said...

HANDBAG :
Wah!! Macam tahu aje saya ni suka beg

Ahaks

AMYZ! :
Selamat Tahun Baru babe!!

asuHara sU said...

kata pengantara tv3- Fetri, senyuman paling manis adalah senyuman seorang bayi, kerana sunyuman tu ikhlas terus dari hatinya yang putih bersih!

sweetheart said...

anak sedara saya tuh,,,
comeynya...

tasikmerah said...

alah comey nya...... :)

cik puan daun said...

comel gilaaaaaaaaaa.... nak satu gakkssss!!!

madulebah said...

ASUHARA :
Dan wajah bayi tidur adalah yang paling tenang

SWEETHEART:
'Anak Sedara' kami gak.. ahaks

(sebab kena bagi duit raya)

TASIK :
Ko buat la satu.. ha ha ha

DAUN :
Sabar bleh tak?? Kan lagi 2 bulan nak keluar

Mya said...

dah bersalin dah dia yer. alhamdulillah...

madulebah said...

MYA :
A'ah.. udah.. X mo p ziarah kah?

Mya said...

boleh.. tp hari sabtu tak dapek. hari ahad buleh kot..

madulebah said...

MYA :
Okesh.. nanti hello2 lah ye..

jacker said...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
handmade jewelry