Monday, January 05, 2009

..::TEMAN TERULUNG::..

Setelah sekian lama mencari. Setelah sekian lama memilih. Akhirnya. Sempena tahun baru. Saya sudah mempunyai teman. Teman baru. Teman yang nanti tentunya dapat membantu saya menjalani kehidupan seharian. Dengan lebih bermakna. Dan ceria.

Doakan kebahagiaan saya.

16 comments:

Tok Rimau said...

Tok tumbuk dinding. Dum! Pecah simen. Airmata ngalir. Tok nyanyi lagu "patahhhhhh la hatiiiii"

A t i Q a h said...

Uwah. Senangnya hati kite baca ayat-ayat dalam entri ni. :)

You deserve the best kak.

madulebah said...

TOK R :
"Jauh di sudut hati" saya, nama Tok masih terpahat

TIQAH :
Ahaks.. Doakan jodoh kami berpanjangan ya.

tasikmerah said...

ush... aku pulak yg terasa bahgianya.

mak kamu dah cat rumah blom?

Salina said...

aku nak jugak tolong cat umah hang! hehehe

Marliza Radzi said...

ameeen :)

madulebah said...

TASIK :
Ha ha ha... Apa pulak mak aku yg kena cat rumah.. tak ada kaitan occay

SALINA :
Rumah aku dah cat

AM :
Ameen

hegira said...

amin.

Mya said...

kami sentiasa doakan kebahagiaan kwn2 kami... psttt.. bila nak kenalkan? :D

Princess Liyana said...

setuju dgn tiqah...you deserve the best sis;)

anyway, good luck!huhu..

big day jgn lupa jmpt;)

madulebah said...

MYA :
Ihiks.. Nak kenal ek?? Nanti la no

LIYANA :
Ahaha.. Best man win kah?

rudy bluehikari said...

kami tak sabar nak berarak ni. cepat nieda. eskpresskan mcm amyz jer. senang citer~ tp tetap kena buat kenduri kahwin gtg ryg yerrr... kang sekampung merajuk lagi ekekeek

madulebah said...

RUDY :
Hah! jangan cakap aje.. nanti sampai tarikhnya sorang pun tak de yang nak turun ke Perak sana nun :p

Kecik hati teman

Blue Roses said...

aku tumpang bahagia.... :) sentiasa aku doakan kebahgiaan kwn2 sekalian... :)

madulebah said...

BLUE ROSES :
Tapi sekarang kau lagi bahagia dari aku.. kan??

*wink*wink*

sticker said...

A friend told me this place I have been looking for, I come, it turned out, I have not disappointed, good Blog!
runescape money