..::PELANGGAN MEMANG BETUL::..
Semalam. Saya cuba telefon semula pasaraya Giant. Alhamdulillah, panggilan saya disambut.
Saya utarakan permasalahan. Dengan penuh harapan. Dan. Pihak Giant menyambut baik perkara berkenaan.
Jadi, selepas kerja saya terus ke Giant. Setelah mengisi satu borang, pihak Giant memulangkan semula duit saya. Tanpa sebarang prejudice.
Sebagai pelanggan, saya ucapkan tahniah kepada Giant Prima Saujana di atas khidmat baik pihak tuan.
Sekian, terima kasih.
Jalan2 Cari Makan
4 years ago
6 comments:
alhamdulillah.. kami tumpang happy.. :D
kan senang dari duk berprasangka bukan2
wahh.. baguslah..
huhu..bli apa kak?mm...
apa sang gergasi tu buat salah kat lu weh.??
MYA :
Ahaks..
RON97 :
Ada ka aku berprasangka bukan-bukan??
Aku cuma was-was dengan apa yang patut aku lakukan.
Ini berkenaan "belum cuba belum tahu"
KUMPRINX :
Tak semua pihak boleh buat macam tu..
LIYANA/PAISEH :
Sila rujuk entry terdahulu.
Post a Comment