Tuesday, January 13, 2009

..::PELANGGAN MEMANG BETUL::..

Semalam. Saya cuba telefon semula pasaraya Giant. Alhamdulillah, panggilan saya disambut.

Saya utarakan permasalahan. Dengan penuh harapan. Dan. Pihak Giant menyambut baik perkara berkenaan.

Jadi, selepas kerja saya terus ke Giant. Setelah mengisi satu borang, pihak Giant memulangkan semula duit saya. Tanpa sebarang prejudice.

Sebagai pelanggan, saya ucapkan tahniah kepada Giant Prima Saujana di atas khidmat baik pihak tuan.

Sekian, terima kasih.

6 comments:

Mya said...

alhamdulillah.. kami tumpang happy.. :D

Ron97 said...

kan senang dari duk berprasangka bukan2

Kumprinx said...

wahh.. baguslah..

Yana Ismail said...

huhu..bli apa kak?mm...

paiseh said...

apa sang gergasi tu buat salah kat lu weh.??

Nida Shaari said...

MYA :
Ahaks..

RON97 :
Ada ka aku berprasangka bukan-bukan??

Aku cuma was-was dengan apa yang patut aku lakukan.

Ini berkenaan "belum cuba belum tahu"

KUMPRINX :
Tak semua pihak boleh buat macam tu..

LIYANA/PAISEH :
Sila rujuk entry terdahulu.