Thursday, April 02, 2009

..::HALANGAN::..

Agaknya mungkin ini adalah salah satu daripada caranya.



Mungkin saya boleh cuba untuk melupakan sahaja perkara ini. Atau setidak-tidaknya pedulikan apa saja yang mahu dilakukan olehnya.

Kata teman saya, setiap perbuatan pasti ada pembalasannya.

8 comments:

Mya said...

hmm.. tapi email tu telah dihantar kan? selebihnya, kita berserah saja..

sy memahami perasaan kamu. krn sy jua pernah berada di situasi begitu..

tasikmerah said...

kenapa ni yanggggg?


.

Life'sLikeThat said...

Boleh ajar saya nak buat entry per"password" begini... ada isu yang nak di "sok sek"... :-P

madulebah said...

MYA :
Eh, memang memahami. Sebab ini entry berpassword tapi macam mana plak hangpa bleh agak apa isi kandungannya?

Magic lah.

TASIK :
Kecewa sikit..

MARIAH :
Boleh.. Sila emailkan permohonan ya.

he he he

asuHara sU said...

wah nak blaja jugak la password2 nih

ayobkelubi said...

mak bencikkkkkk tawwwww,password bagai nie...ko ngan nettt sama je nyahhhhhh... menciiiiikkkkk!

madulebah said...

ASUHARA :
Apasal? Banyak perkara terpendam nak diluahkan ke?

AYOBKELUBI :
Ha ha ha.. Sila bayar duit dulu occay!!!

kosong said...

kakak nida,
nak password.. hehehe