Monday, April 13, 2009

..::DAHI LICIN::..

Pada suatu hari, saya berbual-bual dengan teman tentang suasana pejabat.

Saya : Walaupun Encik K tu gatal nak berbini ramai, tak pula dia menggatal dengan staff ke atau dengan saya..

Irzan : Tapi, Encik K tu bergurau pelik-pelik juga dengan awek-awek dahi licin kat sini..

Saya : Oooo.. patut la.. Dahi saya tak licin

Irzan : Ciss!! @#$%^&

9 comments:

Nikotin said...

awek-awek dahi licin. hurm..selalu yer dengar istilah gatal; pantang dahi licin.

heheh

k.e.r.i. said...

mesti ada sebab kenapa tak licin.

madulebah said...

NIKOTIN :
Agaknya lah. Ye la kan, dah yang perempuan pun melayan, yang lelaki apa lagi..

K.E.R.I :
Tak licin sebab ada jerawat

Ron97 said...

mana tak licin, pisau cukur. mmg licin lah..

kunda sheldon said...

licin seperti mata pisau culur..
bawah kanta bergerutu..
huhu..
K.nida..mahu beli bku perempuan simpanan tu. de lagi x??

paiseh said...

lu try cuci dahi pakai kertas pasir... misti kena ngurat nye lah!!

madulebah said...

RON97 :ada gak yang cukur tak licin.. eerrkk

KUNDA :ha ha ha..

Ok. Sila email akak untuk tempahan perempuan simpanan ya. Cepat!!

PAISEH :Huh?? Baik gua pakai garnier macam Fasha Sandha tu

@LiYaNNuaR said...

aku pon ado jerawattt... so, x licin le kan... hikhikhik... itu ptanda kita masih muda rumaja gitu, ahaks!!

madulebah said...

LIYA :Jerawat aku muncul pada waktu-waktu tertentu saja..