Wednesday, April 22, 2009

..::TINGGAL::..

ada orang tidak sanggup ditinggalkan

tetapi

sanggup pula meninggalkan..

8 comments:

asuHara sU said...

tu x sedar diri lah tu..

p/s: nida, saya memang peminat no 1 awk, tu pasal pagi2 dah jenguk blog!( ha ha, itu saja masa yang ada cik nida!)

Anuar Manshor said...

Sayang isteri tinggal-tinggalkan...

Mya said...

saya pernah meninggalkan. sy juga pernah ditinggalkan. kedua2nya adalah menyakitkan.. :(

madulebah said...

ASUHARA :Tapi ada pointnya yang saya rasa boleh diterima

Hik hik hik.. terharu saya dengan keminatan awak itu.. nanti boleh belanja di Krathong pula ya?? Awak belanja..

ANUAR :Sayang suami pun boleh juga ditinggal-tinggalkan.. Tapi tak boleh selalu sangatlah. ha ha ha

MYA :Kami pun pernah dua-dua..

Tapi tu kan banyak mengajar kami..

tasikmerah said...

jika kita pernah meninggalkan kita pasti akan merasa ditinggalkan... hidup kita berputar...

aku. akulah....



.

Nikotin said...

itu lumrah dunia. tinggal atau ditinggalkan.

perpisahan memang perit kadang2 tapi kehidupan harus diteruskan

Kehelan said...

jom nyanyi jap kak... lagu yg tinggal...

Kau senantiasa disisiku
Mana jua ku berada
Kita berpasangan bagai bayang-bayang
Mana mungkin dipisahkan
Selagi ada cahaya
Wajahmu takkan menghilang
Takku duga dilanda gerhana mu
Lemas dalam kegelapan ku sendiri

Korus:
Hanya tinggal
Unggas yang dulu bersama
Berterbangan di angkasa

Berkicauan lagu cinta
Hanya ada
Bayu yang dulu menyapa
Berhembusan di udara
Meniupkan lagu cinta
Itulah ibaratnya
Sisa kesetiaanku
Pada cinta yang kau tinggalkan

Kau senantiasa dihatiku
Mana mungkin kulupakan
Walau mataku terpejam
Kau menjelma
Dengan sejuta senyuman
Yang memerangkap ku dari
Kembali ke alam nyata

Kerana meyakini cinta kita
Pernah dulu ku percaya
Sesunggugnya ku tak bisa
Bernafas tanpa cintamu
Yang ku rindu

madulebah said...

TASIK :A'ah.. sebelum aku ditinggalkan.. aku pernah meninggalkan..

Sebab tu blog aku nama putaran hidup..

NIKOTIN :Kehidupan MESTI diteruskan

KEHELAN :Dik lagu apa ni.. akak tak boleh tangkap lah..

he he he..