Tuesday, April 28, 2009

..::BEREHAT SEBENTAR::..

Saya agak sibuk. Saya juga akan bercuti panjang. Balik kampung. Tapi belum mahu cat rumah lagi. Tunggu cuti sekolah akan datang. Mungkin.

Jadi, tunggulah bila saya berkelapangan. Nanti saya kemaskini.

Sampai jumpa lagi. Selamat hari pekerja untuk semua.

5 comments:

Kehelan said...

uishh... cat rumah? biasanya kalu org cat umah, cuti2 sekolah, kenduri nak dekat tuh...


yer ker?

tasikmerah said...

wah! nida ada sebut pasal cat rumah lah! tak lama lagi la tuuuu... hehehehe..

aku booking mengolah wadai kiping leh...?

amacam banjor aku nida? muahahaha...!



.

asuHara sU said...

selamat balik kampung!

aku said...

kang balik sini bawklah apa yg patut.. ubi , kelapa , tebu , pakis , jantung pisang , tempoyak , keli , puyu , nangaka , cempedak kker.. etc

madulebah said...

KEHELAN :Ish bila-bila pun boleh nak buat semua tu..

TASIK :Hancur!!!

ASUHARA :Saya dah selamat balik ke bandar lumpur

AKU :Saya bawak balik mangga je.

Rambutan belum masak. Nangka pun belum masak. Kelapa tak muat kereta. Pisang saya malas nak bawak.. ha ha ha..