Thursday, April 30, 2009

..::INI ENTRY MELEKAT: ENTRY BARU ADALAH DI BAWAH::..

Gua sudah kacip. Lu orang orang bila lagi??



Kerana gua memang terdesak. Gua hidu bau pergerakan Sindiket Soljah 10 beradik tu. Gua dapat. Sebab Jenderal dia wangi.

Lu orang jangan segan-segan. Jangan malu-malu. Kalau tak lu akan melepas.

Gua gerenti mesti kacip punya!! Hah apa lagi email saja ke sindiketsoljahATgmailDOTcom untuk tempahan.

8 comments:

tasikmerah said...

terima kasih kerana sudi mengacipkan utk aku. ptg ni akan ku kacipkan duitnya.

:)

Princess Liyana said...

wahaha..akak dgn pipi..mmg kacipp gitu;)uhuhu

paiseh said...

gua nak tunggu 9mei kat CM. nak mintak sain besor2. hahahahaahhaa..!!

Kehelan said...

cover kacip mmg ganas... tgk pipi ngn kak nida, cam pemalu jek!

madulebah said...

TASIK :Hah kacip cepat-cepat sket

LIYANA :Macam pinang dikacip 10 ek?

ha ha ha

PAISEH :9hb gua macam takde kat Malaysia je

KEHELAN :Pipi memang pemalu. Akak je yang tak malu..

Ahaks

Princess Liyana said...

haha..okla tu kak..nak kacip brape kali pun ok..

pst:slalo parking sblh kerta sport tak, eh ke turbo..brla lg kacip ;)HIHI

en_me said...

salamm.. me dah punye pompuan simpanan.. tahniah

damiey said...

dalam banyak benda yang kacip...
gua rasa sign pipiyapong memang kacip habis... wallaweh~~~
wink~~~