Thursday, April 23, 2009

..::MAAFKAN SAYA::..

Sila maafkan saya kerana makan nasi di malam hari. Sesungguhnya saya sangat kelaparan.



Jadi, pedulikan diet kurang makan nasi itu. Makan saja walaupun nasi kicap dan telur dadar. Itu rezeki. Dan sesekali begitu, lebih nikmat rasanya.

6 comments:

tasikmerah said...

tu telur gred c tu... kau patut cari hok besar sikit. baru puas makan. hhehehehee....




.

aku said...

huhuhu aku dah 4 hari tak de selera makan ..

p/s dah terima bukunya. TQ.

Kehelan said...

sedap kak! makan nasi panas dgn telur... pecahkan lada campur kicap... huhu.. ternagkat...

lagu utk entry sebelumnya tuh lagu mamat - yang tinggal.. :)

Riezal said...

sedap pulak aku tengok.. nasi kicap dgn telur tu.. buatkan aku lapar.. walaupun dah melantak char kuey tiow basah tadi.. neway.. luv ur writing.. nicely done.. bersahaja.. cool..

paiseh said...

o.
ok.
lu bujang.

hahahaha..!!

madulebah said...

TASIK :Itu separuh je.. separuh lagi dok ada dalam kuali..

AKU :Apasal? Sakit ke?

p/s: okey good

KEHELAN :Ha ha ha.. Sekali sekala memang la sedap. Kalau selalu sangat makan macam tu maknanya pemalas

p/s: Ooh.. kena recall la cemana lagunya.

RIEZAL :Wah banyak makan ar.. Ish saya dah lama la pulak tak pekena char kuey tiow.

TQ.. Teruskan membaca ya.

PAISEH :Kalau gua tak bujang pun, apa salahnya?

Ha ha ha