Sunday, November 30, 2008

Saya masih berada dalam keadaan tidak stabil. Masih cuba mengatur kembali kitaran biologi. Fizikal dan mental.

Jadual saya sangat padat ketika ini. Sehingga Januari tahun hadapan. Saya akan bekerja sepanjang hari. Siang dan malam.

Dan acara paling hampir adalah ini.



Sila klik gambar untuk jadual dan paparan yang lebih jelas. Jemput datang memeriahkan acara.

Jadi. Kepada mereka yang saya masih 'berhutang' entry, InsyaAllah saya akan lunaskan bila tiba ketikanya.

8 comments:

Mya said...

insyaAllah kami akan ke sana.. terima kasih di atas jemputan itu.. :)

sidra kamar aisa said...

kat mana tu dekkk? guna kepala agong tak?

madulebah said...

MYA :
Sekali sekala ubah angin..

SIDRA KAMAR :
* Sila klik gambar untuk paparan imej lebih jelas. Semua maklumat ada di sana

ha ha ha..

Kat MaTiC lah.. masuk percuma

asuhara said...

teringin nak tgk mak yong tu, masa duduk kelantan tak berpeluang nak tengok yg original

madulebah said...

ASUHARA :
Datang je lah. Percuma aje...

Dan. Kalau dah sampai MaTiC jangan lupa cari kita

Ahaks

thafiexq said...

saya pasti akan pergi

Marliza Radzi. said...

feel better soon!

madulebah said...

THAFIEXQ :
Jumpa di sana?? ahaks

AM :
You too!!!