Saturday, November 15, 2008

..::SAYA NAK TAPI SAYA TAK NAK::..

"Bagi saya air cendol. Tapi tak nak cendol" Kata gadis manis bertudung biru itu. Selamba.

Si gadis penjual air pun terkejut. Dan mengulang semula permintaan gadis bertudung biru. Minta kepastian.

Saya. Berada di sebelah. Membeli roti john. Terdetik dalam hati. Ada juga ya orang yang minum santan dan air gula sahaja. Ha ha ha.

Minta air cendol tanpa cendol adalah sama dengan minta nasi ayam tapi tak mahu ayam.

He he he

10 comments:

paiseh said...

1st.. yay..!!

kamu beli roti john... ada john ke kt dalam..??

Tokyo BLUE said...

haha... cam pelik je

Life'sLikeThat said...

kadang-kadang aku pun makan nasi ayam tanpa ayam.. cuma nasi + sup saja... sedap juga....

asniloveschocolate said...

asni suke ABC, without the 'C'. asni makan AB, C sama ade tinggal je camtu atau org lain habiskan. ;)

tasikmerah said...

aku nak tahu sumbat tapi tak nak tahu. ha ha.







.

cik puan daun said...

oitss.. gua selalu mcm gitu bila beli cendol.. ahahaha.. bagi aku yang hijau2 tu menyemak aje.. :P

madulebah said...

PAISEH :
Roti tu kepunyaan John

TOKYO BLUE :
Tu la. Tapi ikut selera masing-masing ar

MARIAH :
Oh ya ka? Ha ha ha..

ASNE :
Alahai.. Rugi satu nikmat dunia.. ahaks

DAUN :
Yang hijau tu la bagi 'rasa' pada campuran santan dan air gula :p

madulebah said...

TASIK :
(sorry aku terskip komen ko)
ha ha ha

Weh kalu macam tu baik ko makan pasembor je

sufanasrin said...

saya nak cendol tapi tanak bayar..

madulebah said...

ARIN :
P buat sendiri lah!!

ha ha ha