Thursday, November 06, 2008

..::SUATU HARI SETELAH SEKIAN LAMA II::..

Pada suatu pagi. Saya memandu. Di lebuhraya. Pada kelajuan yang ditetapkan. Di lane paling kanan. Memasuki Kuala Lumpur.

Tiba-tiba. Muncul satu perasaan yang perasan.

Rasa kagum dengan diri. Tak sangka saya mampu memandu kereta sendiri dalam hiruk pikuk Kuala Lumpur. Kota besar yang tak terbayang oleh saya untuk berada di sini suatu masa dulu.

8 comments:

tasikmerah said...

Ya. Kuala Berlumpur itu memang membuatkan kita berfikir dan terfikir2.

Ada masa nak juga perasan. Layannnnnnnn......

:)




.

sidra kamar aisa said...

layan perasaan perasan....best

Kehelan said...

sy pun tak pernah terpkir akan mencari rezki di kuala lumpur...

tak pernah terpikir akan memandu dan sesat di kuala lumpur...

suka membaca catatan akak madulebah!

Po said...

kuala lumpurrrr
senyumanmuuuu
di pagi iniiii
sunggoh berertiiii
karna chinta bersemi lagiiii

satelah kemarao panjangggg...

di lebuh rayaaaaa
di papan tandaaaaaa

madulebah said...

TASIK :
ha ha ha.. Layan-layan gak, tapi jangan sampai terbabas

SIDRA :
Eh, macam kenal?

Tak boleh selalu gak perasan ni. Bahaya

KEHEL :
Thanks!!

Itulah. Dulu akak mati-mati cakap tak nak kerja kat KL. Tapi dah sebenarnya itu yang tertulis. Rezeki akak di sini.

Alhamdulillah..

PO :
Bilaku bisikkan puisi cinta
Dan Tugu Peringatan Negara
Bagai tersenyum
Dalam diam bergembira...

denanz said...

gua link blog ni, beb. humchaaa!

madulebah said...

DENAZ :
Ok nanti gua link blog lu jugak

Humchaaa!!

Marliza Radzi. said...

hahaha!