Monday, November 10, 2008

..::SATU PELARIAN::..

Mari bergembira. Seketika. Lupakan laporan. Lupakan Festival Pantun. Lupakan juga peperiksaan. Mari bergembira. Seketika.

Apa saja yang boleh menggembirakan hati seorang perempuan melainkan membeli-belah barangan kegemaran, pergi makan di tempat yang disukai dan masak sesuatu yang sedap di rumah.



Tapi hati seorang perempuan juga tidak dapat menahan air mata apabila menonton filem yang membuat hatinya tersentuh. Dan hari ini dia datang ke pejabat dengan mata yang bengkak.

10 comments:

Shopping Cabin said...

hi..jom tgk baju chomel2 dan menarik kt blog saya! oh and it's cheap too!!
http://shoppingcabin.blogspot.com

paiseh said...

alaa.. xkn tengok Budak Kelantan pon leh nangis smpai bengkak2..
byk habuk dlm panggong tu barangkali...

madulebah said...

SHOPPING CABIN :
Thanks!! Dah singgah tadi.

Menarik!!

PAISEH :
Budak Kelantan tak payah tengok kat panggung.

Kalau nak tengok sangat, tunggu je keluar kat Astro. Tak pun tayangan sempena Raya nanti.

sidra kamar aisa said...

i luv u2

paiseh said...

erk.. saye dah tengok.. ngee!!

tasikmerah said...

nida, aku dah tergoda dgn kek coklat ke hape tu.... :)




.

madulebah said...

SIDRA KAMAR :
Tak releven dengan entry

PAISEH :
Agaknya awak kot yang menangis tengok filem tu?

TASIK :
Tunggu entry seterusnya.

Aku upload gambar dan resepi

sidra kamar aisa said...

eh! ayat tak lengkap, sebenarnya i nak tulis i luv u2, levi's, hush puppies, lois, adidas, polo bla..bla (sekadar menyebut beberapa jenama.)

Marliza Radzi. said...

woah itukah keknya?

madulebah said...

SIDRA KAMAR :
Apa-apa sajalah kamu ni.

AM :
A'ah. Itulah keknya.

Versi penuh entry sudah di auto publish. Esok.

Ahaks