Monday, December 01, 2008

..::KENAPA?::..

Ada orang tanya saya.

"Kenapa belum kahwin?"

Ha ha ha.. Soalan itu agak lucu pada pendengaran saya.

Kenapa ya?

Saya tak ada jawapan.

10 comments:

Amy Z! said...

cuba tanya, kenapa dia tanya.. haha.

asuHara sU said...

cuba tanya dia kenapa dia belum mati...haaaa??....ajal, maut dan pertemuan kan kat tangan tuhan.

madulebah said...

AMYZ :
Ha ha ha..

Dia tanya sebab: katanya orang lain yg masuk kerja sama batch ngan aku dah kawen. pastu yg junior2 pun ramai yg dah kawen dan akan kawen.

Lucu lah aku rasa

ASUHARA :
Ha ha ha.. kasar sangat tu.. saya tak ambil hati pun akan soalan dia tu

Tok Rimau said...

Untuk soklan yang sama, kawan tok jawab: Dia tak mahu menyusahkan orang.

paiseh said...

utk soalan yg sama.. aku jawab....
"tolonglaa carikkan.."

Jamnah said...

SALAM...NIDA..KLO PADA SAYA ITU DAH SOALAN CEPUPERAK ATAU CEPUGANGSA ATAU CEPUCEPUKK TAU...
SABAR ADALAH JODOH UNTUK AWAK DAN SAYA NNTI..INSYALLAH..

madulebah said...

TOK R :
Ha ha ha

Tapi bukankah susah senang diharungi bersama?

PAISEH :
Jawapan itu tidak tertakluk kepada saya.

JAMNAH :
Saya tidak anggap itu adalah soalan cepu whatsoever.

Lagipun masa soalan itu diutarakan kami sedang berbual secara santai tanpa sebarang tekanan.

Cuma lucu dengan bentuk soalan tu. Sebab selalunya orang akan tanya "bila nak kawen"

Marliza Radzi. said...

asuhara su di atas sangat bijak! saya suka! hehe.

madulebah said...

AM :
Sebab tu akak suka blogging. Boleh jumpa ramai orang.

He he he

bakri hafiz hisham said...

kahwin awal dosa kurang
:)