Monday, June 01, 2009

..::BELUM BOLEH DIBUKA::..

Happy Birthday To You

Semoga kasih sayang kita diredhai Allah dan berkekalan.. Sampai Syurga.. InsyaAllah..



I belum mampu nak belikan hadiah yang U nak.

Tapi, I bagi hadiah yang lebih berharga daripada segala kebendaan itu. Diri I. Cuma, balutan hadiah ni belum boleh dibuka. Sabar ya.

14 comments:

Mya said...

happy birthday untuk u! :D

asuHara sU said...

tanjobi omedetooooo!!!
er...sapa tu?

ezham said...

pehhhh..
seksa dowh kalo dpt hadiah tapi takleh bukak.

wahahahahahahahhahahaha.

pehhhhh.

ada bau nasik minyak lahh.

madulebah said...

MYA :Happy birthday to you too!!

ASUHARA :Apa ni cakap Jepun??

he he he.. kawan punya birthday

EZHAM :Ha ha ha.. Sabar itu separuh daripada iman..

S.A.B.A.R.

Anonymous said...

I
kalau bukak hadiah
suka koyak rabakkan sampulnya

:-)

madulebah said...

ANON :
Ganasnya.

Blue Roses said...

huhuhuhuh.... ade bau2 ke arah ittew..... im hepi 4 u nida..... dpt aura aku meh???

madulebah said...

BLUE ROSES :Aura seri. Ihiks..

ayobkelubi said...

alhamdulillah...jgn lupa kan aku ok bebeh?.

insya-allah aku sampai..

madulebah said...

AYOB :InsyaAllah babeh.

Kau kalau turun KL lagi jangan lupa aku. Kita p makan-makan lagi. he he he

angel_baik said...

congratssss... so sweettt...

madulebah said...

ANGEL :A'ah kek tu memang manis pun.. ahaks

dodah said...

:) happy belated kak nida..... sila jgn lupakan org selatan andai ada jemputan ittew...

madulebah said...

DODAH:
Bukan bday kakak lah.. ihiks..

eh, bila turun KL hello2 lah.. ada rezeki boleh tengok teater