Sunday, June 14, 2009

..::KESILAPAN LELAKI KEUNTUNGAN WANITA::..

Adalah menjadi satu kesilapan bagi lelaki apabila meminta seorang wanita (normal) menunggunya di dalam kedai emas sementara dia pergi menunaikan solat.

Kerana di akhirnya nanti dia perlu membayar harga barang kemas yang telah menawan hati si wanita itu.

Dan. Lain yang dicari, lain pula yang dapat. Tapi ia tetap berbaloi!!

14 comments:

asuHara sU said...

tak pe, mungkin dalam doa selepas solatnya tu ada terselit doa dia pasrah dengan segala ketentuanNya!

cik puan daun said...

aku nak lepak kat kedai gajet aaa..

Anuar Manshor said...

Tomei ke Habib Jewel?haha

madulebah said...

ASUHARA :
Ya. Ikhlas dan redha

DAUN :
Aku rasa tak leh lepak kat apa jenis kedai pun. Ha ha ha.. end up nanti TERbeli gak walau benda kecik. Keji kan

olin said...

best giler..haha..

P/S: agak2 kalu tunggu kat airport, bley gi oversea x lepas tuh?

Cik Jah said...

adakah yg sepatutnya dpt untuk satu jari sahaja telah menjdi untuk serba berdiri????dari atas ke bwh??wowww...

madulebah said...

ANUAR :
Dua-dua pun bukan. He he he..

OLIN :
Tapi sanggup ke tunggu kat airport?

CIK JAH :
Ha ha ha.. melampau sangat la tu

tentangseseorang said...

ok take note....
nanti sok sok ady ada buah hati or dah kawen...suh dia tunggu dekat depan hardware je la. muahahaha

Ron97 said...

ucapkan takziah aku kepada lelaki itu.

madulebah said...

ADY :
Kalau akak, kat kedai hardware pun banyak benda yang boleh dibeli.

Ha ha ha

RON97 :
Bukan tahniah ka?

Ahaks

Marliza Radzi said...

wah lelaki itu sangat baik dan tak berkira!

madulebah said...

MARLIZA :
Nak beli jiwa kena la buat pelaburan sikit, ye tak?

olin said...

x..xsanggup..heheh~

madulebah said...

OLIN :
Tapi sebagai perempuan tentu kamu sanggup, kan?

Hik hik hik