Friday, June 19, 2009

..::AYAM::..

Saya ada seorang kawan. Kawan saya ni sedang mengandung. Katanya, sejak mengandung dia sangat tidak berselera untuk makan lauk ayam.

Tapi, saya pula sebaliknya. Hari-hari kalau boleh mahu makan lauk ayam. Asal cari makan, lauk ayam jugalah yang lebih menarik.

Eh, relevan kah perbandingan itu? he he he

10 comments:

Jismin Yusoff said...

hai kak, bloghop entah dr mana jumpa blog ini.

buat sy terus baca & baca.

x teringat blog ni masuk senarai 'perempuan simpanan'. sudah sy beli.

tp lg x sangka, kita sudah kongsi satu 'rumah'.

lainkali jumpa di perhimpunan bulanan ke, mintak tanda tgn boleh?

hehe.

Jismin Yusoff said...

sudah jumpa di dlm direktori. nanti sy ke sana, jgn xmau jumpa ya?

SHIMI said...

betul lah tu
itu tandanya ko tak mengandung..

paiseh said...

jangan2 lu pun mengandung juga...?

madulebah said...

JISMIN :
Owh ye ke.. he he he..

ok nak tandatangan xde masalah.. boleh saja.. yang penting sila tegur saya ya bila ketemu..

(waaah.. siap cari kat directory tuh.. ha ha ha)

SHIMI :
Ye la tu.

PAISEH :
Mengandungi lemak

olin said...

nanti jawab tag tau~

hehhehe...

madulebah said...

OLIN :
wow!! orait babeh

tasikmerah said...

minat ke ayam...? tak pe. jgn minat ke tenggiling masak kurma ke... itu aku risau!

ha ha.


.

Marliza Radzi said...

saya suka ayam!!!

madulebah said...

TASIK :
Kucing goreng lagi ok rasanya

MARLIZA :
Ayam best kan.

Hik hik hik