Tuesday, June 16, 2009

..::SABAR ITU ADA HIKMAHNYA::..

Seorang makcik cool yang saya jumpa minggu lepas cakap saya seorang yang sabar kerana boleh bertahan sehingga ke hari ini walaupun ahli keluarga saya yang lain termasuk adik sudah mendirikan rumahtangga malah sudah punya anak.

Ya, saya mampu bersabar kerana baru sekarang anak makcik muncul. Ha ha ha.

Ok itu bukan jawapan sebenar.

11 comments:

Cik Jah said...

awwwww....smbil saya gelak sipu2..

asuHara sU said...

owh, ada pilihan lain lebih best selain bersabar ke?

madulebah said...

CIK JAH :
Awat pulak awak yang tersipu-sipu. Terimbau kenangan lama kah

ASUHARA :
Ha ha ha.. saya rasa tak ada pun.

SHIMI said...

sabar jangan tak sabar
nanti melepas

olin said...

hehe~

nak ngorat anak makcik tu ye~

madulebah said...

SHIMI :
Tapi ada juga yang kata "jangan tunggu lama-lama nanti dia diambil orang"

Ahaks

OLIN :
Sebenarnya anak makcik tu yang mengorat akak.

Hik hik hik

ezham said...

aku baca sambil senyum-senyum. ahaks.

madulebah said...

EZHAM :
Aku dah lama senyum-senyum.

Ahaks.

ezham said...

bagus lah. senyum tu satu sedekah.
hehehehehehe.

Rin said...

kakak! blog ini telah dpt award.. sudi2lah terima :) sy skrg di arennaz.blogspot.com

madulebah said...

EZHAM :
Awet muda juga!! :)

RIN :
Ya, kakak dah terima. Dah up pun. Thanks!!