Tuesday, June 23, 2009

..::BUKAN ORANG DALAM::..

"..bukan majlis pertunangan, sebaliknya hanya merisik.. dia bukan orang dalam industri seni dan kami tidak berkenalan lama.."

"..buat sementara hanya itu yang boleh saya katakan. Penjelasan ini saya buat bagi mengelak timbul salah faham memandangkan gosip yang disebarkan itu tidak benar.."

"..Tunggulah apabila tiba masa sesuai saya akan beritahu segalanya tetapi buat masa ini, kalau boleh tidak mahu ia digembar-gemburkan hingga menjadi kecoh.."

"..Terlalu awal sebenarnya untuk saya menceritakan kerana segalanya masih dalam perancangan. Namun, apa yang boleh saya katakan, dialah jejaka yang berjaya membuka hati saya.."


Eeerr.. semua penjelasan di atas juga boleh dibaca dalam Harian Metro. Ihiks..

13 comments:

ayobkelubi said...

yelah tu...tup-tup dah kawin.

MariahRohaini said...

Wah... statement artis gituuuu

Nida Shaari said...

AYOB :
Eh, kawen mesti kena hebah-hebahkan. Nanti mengundang fitnah pulak.

Lagipun I mesti nak jemput wartawan.

MARIAH :
No komen. Hik hik hik

. said...

tahniah.

paiseh said...

klise nya....!

Nida Shaari said...

NIZAMSANI :
Terima kasih.

PAISEH :
Bak kata M. Nasir "Tiada kata yang tak klise"

Mya said...

oh.. saya menanti kad undangan kamu ya..

tasekM said...

tolonglah kawen dgn org balik2 selatan nih... jauh nk ke perak nun.

hi hi.


.

asuhara sue said...

apa nama pangkal jejaka tu? j, k, l atau m?

Nida Shaari said...

MYA :
Saya juga menantikan kad undangan dari kamu..

TASIK :
Ater kalo udah jodohnye ngan oghang peghok?

ASUHARA :
No komen

arin said...

jadi.. betul laa leh..?

*komen2 kt blog kimi tu x ramai org paham..takpa kot..haha!*

Nida Shaari said...

ARIN :
No Komen

ezham said...

pehh jawapan artisan.

No Komen!