Tuesday, March 17, 2009

..::PERAK::..

Saya ada seorang kawan. Dia berasal dari Perak.

Pada suatu hari dia berpesan kepada saya agar tidak mencari suami yang berasal dari Perak juga.

Saya jadi keliru kerana setahu saya suaminya juga berasal dari Perak.

Apakah?

11 comments:

paiseh said...

lu ni pun satu.. x baik kacau umahtangga org weyh!!

hahahahahaha..!!

Ron97 said...

sbb kenduri kat perak punyalah cepat
kul 2 dah takdak orang.

madulebah said...

PAISEH :
Hahahaha.. dah ke situ pulak perginya??

RON97 :
Memang kol 2 dah tadak orang. Tapi sampai ke malam kalau nak datang, lauk kenduri ada lagi.

angel_baik said...

maksudnya...

"stay away from my husband"

hahaha..

Marliza Radzi said...

haah lah, apakah? haha.

madulebah said...

ANGEL_BAIK :
Ha ha ha..

Berbual dengan suaminya pun tak pernah.

MARLIZA RADZI :
Mungkin ada typical attitude orang lelaki Perak yang dia rasa boleh dielakkan oleh orang lain yang belum berkahwin, kot.

sham said...

agaknya dia tau perangai org2 jati perak bagaimana hahah p/s: trime kaseh atas kunjungan *terharu & terkejut blogger tersohor dtg menyinggah*, dh lame jd silent reader blog ini :D

Mya said...

ala, kami kalau boleh nak cari yang dari perak. senang nak balik kampung raya. satu jalan. tapi, kalau orang selangor, kami rela juga.. :)

madulebah said...

SHAM :
Itu la pun.

Katanya yang orang dok sebut "biar pape asal bergaye" tu memang kebanyakannya betul. Dan dia sendiri mengalami.

*lagi terharu sebab ada silent reader sedangkan diri ini tidak lah tersohor mana pun. picisan saja.

MYA :
Kan? Senang ja satu hala. Tapi kalau Selangor/WP lagi senang. Ahaks

tasikmerah said...

nida kalau yu nk tau, si paiseh tu mengidam kan yu tau. he he.

.

madulebah said...

TASIK :
Kalau mengidam kena usaha dapatkan..

kalau tak nanti meleleh air liur..

ha ha ha