Wednesday, March 18, 2009

..::CUACA YANG SEJUK MEMBUATKAN OTAK SAYA BEKU SEPERTI AIS::..


Saya mahu kemaskini blog. Ada banyak perkara yang saya rasa ingin dikongsi dengan pembaca. Tetapi saya tidak tahu dari mana mahu bermula. Lalu saya cuma melompat dari satu blog ke satu blog yang lain. Membaca catatan mereka.

Kerana saya begitu mahu kemaskini blog, lalu saya sambut tag yang Daun buat. Walaupun dia tidak mahu tag sesiapa. Dan Cik Daun telah ditag oleh Dila sebenarnya.

Ia berkenaan dengan 6.

Instruction:Go to your photos folder in your computer. Go to the 6th folder of photos. Go to the 6th picture in that folder. Put the picture on your blog and a description of it. Invite six friends to join the challenge. Link them in your blog and let them know they have been challenged!



Hujung Februari lalu saya pergi mengikuti rombongan ke perkampungan orang asli di Johor selama 4 hari 3 malam. Tapi ini bukan gambar orang asli. Sebaliknya beliau ialah salah seorang peserta. Kebetulan folder gambar-gambar program di kedudukan ke 6 dan gambar jejaka ini pula dalam susunan ke 6.

Ada beberapa sebab kenapa gambar jejaka ini dirakam. Dan apa juga telahan anda, mungkin ia adalah benar. Ha ha ha.

Jadi, saya mahu tag Marliza, Mya dan Paiseh. 3 orang cukup lah.

10 comments:

Mya said...

baik, kami akan buat. tapi seperti biasa. akan mengambil sedikit masa. terima kasih kerana mentag kami.. :)

tasikmerah said...

tak baik tau tak tag aku. hahaha...


.

madulebah said...

MYA :
Hangpa mengingatkan kami kepada hutang tag yang belum dilunaskan..

kami terlupa sudah yang mana

TASIK :
Ha ha ha.. ko tu nanti aku tag lain ko jawab tag lain plak

cik puan daun said...

yupss.. tag ni tak perlukan otak kan? ahahhaa.. best buat..

madulebah said...

DAUN :
Ha ha ha...

Tu la pasal.. Sudah la sekarang gua lagi bersopan santun di rumah.. ada anak ikan.. oooppssss... anak saudara gua ar..

hak hak hak..

Ron97 said...

tag ini sesuai untuk mereka yang pcnya penuh dengan gambar. semua folder ada gambar
hahahaha

madulebah said...

RON97 :
Ha ha ha.. sila buat tag ni kalau hang ada blog :p

paiseh said...

ooo.. mian kendid2 gambor pakwe ehhh. noty jugak lu ni. hakhakhakhak!!!

Ron97 said...

hahaha.. arrghhh.. tidak..
jawapan yang paling kejam sekali...
arrgghh...

madulebah said...

PAISEH :
Dah lu tak de kat situ, kalau tak mesti gua candid muka lu.

RON97 :
ha ha ha..