Wednesday, March 25, 2009

..::KU TANAM PINANG RAPAT-RAPAT AGAR PUYUH TAK DAPAT BERLARI::..


Kelmarin. Saya dihubungi lelaki botak yang tinggal di Selatan. Mahu minta tolong sesuatu jika saya ke Kompleks Kraf.

"U dah tengokkan sangkar burung I?" Dia.

"Dah. Yang kecil tu kan?" Soal saya minta kepastian.

"A'ah".

Kalau tak salah saya inilah sangkar yang dimaksudkan oleh lelaki botak itu. Katanya kepada saya kelmarin, burung ada tapi tak bersangkar.

Huh!?



Jadi, betul ke ini yang U nak?

6 comments:

tasikmerah said...

aku syak lain sangkar yg dia mintak ni nida. ha ha.



.

Tok Rimau said...

Sangkar kecil jangan disangka burung kecil. ha ha ha. Ayam pun boleh muat dalam sangkar ni.

Ini la sangkarnya. Comelkan.

Anonymous said...

Tumpang lalu Nida,

Tok, kalau burung besar tapi sangkar kecil takut kelemasan pulak burung tu. Kesian dia.

Ummi Ammar

madulebah said...

TASIK :
Sangkar emas kot?

TOK R :
Ayam serama ek

UMMI AMMAR :
Ha ha ha.. bernafas dalam lumpur agaknya

dugongsenyum said...

Ayam serama, HAHAHAHA

madulebah said...

DUGONG :
Suka benar kau ek