Friday, March 20, 2009

..::COMEL::..

Ini hidangan yang saya ambil untuk makan tengahari.



Secara jujur. Walaupun ianya bersaiz kecil, tapi cukup mengenyangkan saya.

Sila percaya bahawa saya sedang berdiet.

10 comments:

Anuar Manshor said...

Wah ini makanan orang kaya! hoho.

tasikmerah said...

itu meal utk budak2 ok. hehehehe...


.

Cik Jah said...

cik madu, ini meal untuk anak saya saja, Amelyn. Saya pun nak soh dia diet jgak :p tp saya tengok dia makin tmbam dan bulat ha ha ha....

Princess Liyana said...

HU HU..Diet hapenya kak kurus dah tu..ahaks..coomel sgt tk sggp nk mkn ;P

aku said...

huhuhu lunch yg tak menyelerakan..

Kehelan said...

akak... nmpk muka comel akak dlm majalah nur april... dan jugak kak amyz..blogger lain tak kenal! :)

mat jan said...

burger kecik, tapi makan 4 bijik! mau tak kenyang. diet kunun... :)

Ron97 said...

matjan,
sejak kawin ni,
makin berbisa
ahahaha

madulebah said...

ANUAR :
Eh, sekarang Kedai Resipi Rahsia tu dah kira kelas pertengahan..

TASIK :
Ha ha ha.. Biasa la aku

CIK JAH :
Budak-budak bagi ja dia makan apa.. Kalau tak besaq nanti memilih. Jenuh

LIYANA :
Ha ha ha.. Sila cari 'benda' tersembunyi

AKU :
Sebab tak menyelerakan la aku pilih. Kalau ikut selera tak jadi diet la

KEHELAN :
Mujur keluar majalah Nur kan. Bukan Mangga ke, hapa ke..

Ha ha ha..

MAT JAN :
Uiksh Mat Jan komen kat blog aku? Macam tak percaya saja.

Ha ha ha.. Keji la kan.. 4 bijik burger ngan fries lagik..

RON97 :
Dia dah lama kawen cuma baru kenduri ja..

Ron97 said...

aku tau,
walaupun dia tak bgtau
aku pun ada informer jgk walaupun duk kat perlis.
heheh