Monday, March 16, 2009

..::PEREMPUAN SIMPANAN : Senarai penempah::..

Stok saya benar-benar sudah habis. Sehinggakan saya sendiri tidak mempunyai salinan. Cuainya saya.

Dan berikut adalah senarai mereka yang telah membuat tempahan perempuan simpanan dengan saya. Sila semak. Jika anda sudah berurusniaga dengan 'ibu ayam' lain, sila maklumkan saya.


1. Basrie
2. Zack x 2 (Sudah bayar)
3. Tasik Merah
4. Jajazuzu *
5. Amyz (Sudah bayar)
6. Mya (Sudah bayar)
7. Nett
8. Adieyka (Sudah bayar)
9. Haidatul (Sudah bayar)
10. Haja_edmond (Sudah bayar)
11. Asuhara *
12. Syazriana (Sudah bayar)
13. Angel_baik (Sudah bayar)
14. Mariah
15. Ayob Kelubi
16. Norhafiza (Sudah bayar)
17. Amilah x 2
18. Aku *
19. @liya *
20. Masni-Azian

Yang bertanda * sila emailkan alamat ya.

Dan. Untuk pengetahuan semua, InsyaAllah tempahan akan mula diedarkan menjelang minggu minggu pertama bulan April. Sabar ya.

3 comments:

tasikmerah said...

nida, nnti smskan aku no akaun yek.


.

madulebah said...

TASIK :
Apa ni. Sebagai seorang ahli perniagaan yang berpengalaman ko patut dah simpan nombor akaun aku.

ha ha ha.. Tapi aku tetap akan bagi la nanti. Kalau tak macam mana ko nak bayar. Kan?

jajazuzu said...

no 4 dan 6 adalah org yang sama

mintak maaf skali lagi ye cik madu...


hhehhee...lupa nak link haritu, tu pasal x prasan entri ni.

jap lagi saya link ye