Wednesday, May 13, 2009

..::AKHIRNYA::..

Hujan turun membasahi bumi yang penuh lumpur ini

9 comments:

paiseh said...

macamana gua nak bersukan ni??

tasikmerah said...

seh... lain hr la bersukan.

tp mlk tak hujan2 lg nih... haih...

Cik Jah said...

alhamduillahhh...

madulebah said...

PAISEH :Di mana ada kemahuan di situ ada jalan

TASIK :Belum sampai tu

CIK JAH :Sejuk sikit apa yang panas tu kan..

Kehelan said...

kami mengucap syukur...

SHIMI said...

bersyukur, kerana azab kepanasan redha sedikit

madulebah said...

KEHELAN :Ya.. sama-sama kita bersyukur..

SHIMI :Panas dunia pun kita sudah tidak tertahan.. Di Sana kelak belum tentu bagaimana

aku said...

perghh .. macik hari ini jamm tahap nak gila tertelan tong gas .. dari kajang ke puchong .. puchong ke kajang .. on d way tadi 2 kes xcident.. dan maybe si sbbkan hujan yg turun ...

madulebah said...

AKU :Memang la pun. Jalan nak ke KL usah kata lah. Depan Petronas dekat ASTRO ada xcident sampai 4 buah kereta. Jammed jangan cakaplah. Rasa nak menangis