Monday, May 11, 2009

..::PADA SUATU MALAM YANG SUNGGUH PANAS::..

Peluh mula merembes. Baju tidur tanpa lengan paras lutut sudah tersingkap. Selimut entah ke mana.

Dan..........

Silalah bangun ambil alat kawalan jauh untuk on kipas atau penghawa dingin. Kalau tidak pastu kau tak akan dapat tidur dengan aman.

Panas!!!!!

12 comments:

Anuar Manshor said...

Che Khalib TNB pun tersenyum~~~

Kak Yong said...

makanya jangan malas utk bangun on kan kipas....klu x bertahan la sampai ke pagi utk anda tdo dengan tidak lenanya....hahahhahaha

tasikmerah said...

lately panas satu mcm...



.

madulebah said...

ANUAR :Isu kepanasan global secara tidak langsung menjana pendapatan mereka..

GEE :Belasah je.. ha ha ha

TASIK :Bukan setakat satu macam. Aku rasa dah tiga empat macam lah

aku said...

tidur saja atas lantai. habis cerita.

Cik Jah said...

phewww suspen ja...tp serius memang panas skarang nih berbahang..

aku said...

tidur saja atas lantai. habis cerita.

madulebah said...

AKU :Tidur atas lantai tak baik untuk kesihatan badan

CIK JAH :Ha ha ha.. apasal ingat entry porno kah?

Errr.. sila suntikkan keinsafan. Ini baru panas dunia.. huk huk huk

tentangseseorang said...

kak...
patut letak quote.
sila jgn berimiginasi ahahahaha

aku said...

itu sign.. suruh bangun wat qiamulail . : )
masa tidur dgn selimut entah kemana tu .. ada org amik gambar tak..?? kang tak pasal2 esok masuk Hmetro ..

p/s brp byk guna nama "aku" dah ..

madulebah said...

ADY :Siapa suruh berimaginasi?? ha ha ha

AKU (yang sebenar):InsyaAllah tak ada kamera tersembunyi.. ha ha ha..

Ko buat aku ngeri pulak. Tapi Nik Aziz kata udah time tidur di dalam bilik sendiri pulak tu, bukannya dikira perlakuan sumbang ke apa..

aku said...

oh, aku yang sebenar.. aku tak benar? saiapa aku? tak kisahlah...