Wednesday, May 27, 2009

..::PADAM::..

Dalam telefon bimbit saya, ada satu folder yang saya cipta 2 tahun lalu. Folder itu akan dikemas kini dari semasa ke semasa.

Hari ini. Saya ambil keputusan. Untuk padam folder itu. Padam semua isi kandungannya.

Yang tinggal hanyalah kenangan. Tersimpan kemas di dalam sebuah kotak di antara kotak-kotak yang menghuni sudut hati saya.

11 comments:

aku said...

1st : )

x yah simpan dlm hati .. nanti lama2 jadi teruk .. sakit hati jadinya..

buang jauh jauh bina hidup baru mcm dlm citer drama melayu ..

Tok Rimau said...

out of sight, out of mind.

madulebah said...

AKU :Sebab saya sudah bina hidup baru lah yang saya ambil keputusan untuk padam folder itu.

Apa yang ada dalam hati, terpulang kepada diri sendiri bagaimana mahu mengawalnya.

TOK R :Mind your own business

he he he

Anuar Manshor said...

Saya teka: Wasiat?
Ataupun luahan hati?

paiseh said...

kalu nak format nnt nak letak mana plak..?

madulebah said...

ANUAR :Luahan hati simpan kat blog. Dalam handphone mana cukup ruang.

PAISEH :Banyak storage kan. Bleh letak partition. Tak pun pilih je di antara D:, E:, F: atau G: pun boleh

ayobkelubi said...

haaaaaa,haaaaa,haaaaaa

jangan kau simpan gambar ku dalam dompet mu.

haaaaaaa,haaaaa,haaaaa

tasikmerah said...

aku tau. kamu dah buat pilihan.


:)

madulebah said...

AYOB :Gambar kau dalam PC. Ade ke? ha ha ha

TASIK ::)

@LiYaNNuaR said...

elok lah begitu...

madulebah said...

@LIYA :Tapi folder dalam PC masih ada. ha ha ha