Wednesday, May 13, 2009

..::................::..

Pada satu malam yang makan seorang sudah dirasakan tidak seronok lagi..

7 comments:

tasikmerah said...

beras cap apa tu nida?

he he.

madulebah said...

TASIK :Cap Jalaludin Hassan

Tokyo BLUE said...

sedihnye..

Kehelan said...

rajin akak masak sayur! kalu saya, goreng kentang, nugget, dan makan aiskrim + roti... hihihih

madulebah said...

TOKYOBLUE:Eh, lamanya awak menghilang. Bz training ek?

He he he.. ok je sebenarnya makan sorang2 pun

KEHELAN :Itu kari udang + kacang la sayang.. Rajin ke? Dah dekat 2 bulan pun akak tak masak. Kena tunggu seru lah baru nak masak betul-betul

ayobkelubi said...

alahaiii sedihnya...nak aku temankan ker?.

kekekekeke

madulebah said...

AYOBK :Ko tak leh temankan aku kalau makan malam