Wednesday, August 20, 2008

..::PERCUBAAN BERANI MATI::..

Pagi ini. Aku memandu. Melawan arus. Di tengah-tengah Kuala Lumpur.

Aku benci. Lampu isyarat. Yang sengaja dipadamkan.

Atau. Jalan. Yang sengaja ditutup.

Dengan alasan mahu membantu melancarkan perjalanan. Pagi anda.

Dan. Pagi ini. Aku memandu. Melawan arus. Di tengah-tengah Kuala Lumpur.

10 comments:

MAMA ESHAELYN said...

oittt bahaya wei...buat keja gila gitu.

Amy Z! said...

Ngeeee... bahayanya.

Kagumlah dengan seorang yg sangat berhati-hati di jalan raya, berani bawak kereta menentang arus. Waaa...

Tok Rimau said...

Jalan tutup? Marahkan Kekwa.

sinaganaga said...

Kata tido kat Plaza Inn? So, bawak kete mendenya weh???

madulebah said...

PJAH :
Ha ha ha..

Sekali sekala tak apa

AMYZ :
Bila dalam keadaan terdesak, apa-apa pun boleh jadi!!

TOK R :
Tak. Kali ni saya marahkan DBKL

NAGA :
Memang la. Tapi nak pi pejabat, bawak kereta juga.

Pnut said...

oiii berani mati sungguh minah ni...
tetiba rindu la kat korang....bila nak jumpa ek...

@LiYaNNuaR said...

tahniah kerna berjaya dengan pcubaan tersebut!!! hehehe...

weiii... ko tak check mail ka???
kata ade citer mau citer... so, ape cerita??? huhuhu

madulebah said...

KAK PNUT :
Ha ha ha..

Cubaan dibuat setelah mengambil kira semua faktor.

Ye la kak.. dah lama tak lepak sama-sama.. Nanti la kita set. Berbuka puasa misalnya.

LIYA :
Sorry la beb, aku bz sangat-sangat sekarang ini.

Nanti lapang-lapang sikit aku mail kau

tasikmerah said...

siapa yg rajin sgt tutup jalan ni hah?

madulebah said...

TASIK :
DBKL