Tuesday, August 18, 2009

..::SUDAH DIMILIKI::..

Saya

sudah

memiliki



anda

bila

lagi?

9 comments:

nizamsani said...

tunggu dapat percuma.hehe.

asuHara sU said...

saya baru terpandang2 waktu sarapan tadi di kedai...kalau buat buah tangan ramadhan untuk 'dia' pun ok kan?

tentangseseorang said...

saya tunggu last menet. biasalah...melayu tipikal. ehehehe

Amy Z! said...

yusoff taiyobb..
ala-ala manja gedik.

ayam kurma oke?

madulebah said...

NIZAMSANI :
Kalau ada

ASUHARA :
Waaahh.. Sweetnya

ADY :
Persediaan awal lebih baik. Tanda kita terlalu menginginkan kehadirannya. hik hik hik

tasikmerah said...

aku dah habis sekotak. ha ha.


.

Marliza Radzi said...

hahaha! bisikan2 yusof taiyob dah mula kedengaran!

paiseh said...

kenapa perlu berbisik?

madulebah said...

AMYZ :
Ayam kurma tak elok makan banyak-banyak

TASIK :
Aku pun dah habis bergram-gram.. tapi tu yang murah-murah je lah.. Ini special untuk bulan Ramadhan.. Hiks

MARLIZA :
Bisikannya kedengaran di sana sini.. Boleh terngiang2 pulak tu. Ahaks

PAISEH :
Lu tak pernah dengar iklan kurma Yusuf Taiyoob ke pun?