Friday, August 07, 2009

..::SIAPA YANG AJAR?::..

Siapa ajar kamu angkat ikan masin dari kuali panas dan terus letak atas bekas polistrina?

10 comments:

Amy Z! said...

bekas polistrina tak elok untuk kesihatan. gunalah Tupperware. hihi.

@LiYaNNuaR said...

betul la... rituh masa orientasi di USM... dorg sumer boikot polistrina itewww, ahaks!!!

nizamsani said...

lauk ikan masin aje?

Mya said...

yang pasti bukan saya yang ajar ya..

tasikmerah said...

jarang dpt tgk nida buat benda tak senonoh. hehehe...



.

ezham said...

polisterin cir takpa. kalau batik kesayangan cair dek sterika yang rasa nak menangis.

madulebah said...

AMYZ :
Semalam je aku makan dalam tu.. hari lain aku makan dalam pinggan kaca.

@LIYA :
Sekarang ada pinggan dari ubi kayu kan. Best la. Lepas makan nasik, terus makan pinggan. Ha ha ha

NIZAMSANI :
Ada kuah sup cendawan. Hiks.

Tapi sesekali makan lauk ikan masin memang mantap ar.

MYA :
Ha ha ha

TASIK :
Aku pun cam rasa "apakah?" bila letak ikan masin tu dan dengar bunyi mencair.

Terus aku bantai gelak sorang-sorang.

EZHAM :
InsyaAllah tu tak mungkin berlaku. Heh!! Mintak dijauhkan la. Ahaks

pye:rudz said...

bahaya tu!

tentangseseorang said...

bijak bijak ngeee

madulebah said...

PYE:RUDZ :
Risau jugak termakan bahan kimia polistrina tu

ADY :
ha ha ha