Sunday, August 30, 2009

..::KENAL::..



- Kenapa bulu mata U dalam gambar ni nampak lain je?

+ Ha ha ha.. Memang la lain sebab tu bulu mata palsu.. U tak perasan ke haritu?

- I ingat biasa-biasa je. Tak perasan la. Dah tengok gambar baru nampak detail

+ Mujur kenal gak lagi yang mana satu Hanida

- Mesti la kenal.. Tak kenal maka tak cinta.. Ha ha ha

*Speechless*

9 comments:

Rin said...

comel! :)

ezham said...

dari bulu mata turun ke hati neh... hahahahahahaha

perempuan 3g tp chomell said...

cantik la u dihari tersebut. kenduri jgn x jemput kak..kecik ati aii tawww :p

hana

madulebah said...

RIN :
Masa bercinta bukankah semua perkara dirasakan chomel ke? He he he

EZHAM :
Katanya, dia jatuh cinta sebab aku ni pot pet pot pet. Boleh percaya ke?

HANA :
Sila tinggalkan alamat u kat email i ye... supaya i tak terlupa nanti

ayobkelubi said...

wahhhh,senyap-senyap ajeeee.

jgn lupa i babe nanti.

p/s : pasnie takde kawan lunchlah i kalau outstesen kat kl. :P

tasikmerah said...

gila lawa. mcm bulu mata zirafah nida. hehehehe...

:p

madulebah said...

AYOB :
Selagi aku keje KL, anytime boleh la beb. Cuma, kena minta izin dulu lah.

TASIK :
Aku nak lawan bulu mata Iqbal Wafiq

Mya said...

saya pun nak pakai bulu mata pelesu la nanti!

madulebah said...

MYA :
he he he.. Saya atau awak nak pakai dulu ni??