Friday, August 28, 2009

..::RAMADHAN KE 6::..

- U masak apa hari ni?

+ Nasi goreng

- Bancuh air ape?

+ Teh O panas

- Aik? Semalam tanya, nasi goreng ngan teh O. Kelmarin tanya pun nasi goreng dengan teh O

+ Ok ape? Nasi goreng senang. Campak-campak campur semua. Siap. Teh O pun sama-lah

- Hmmm... Nampak gayanya terpaksalah I redha makan nasi goreng ngan teh O panas hari-hari

+ Ha ha ha

12 comments:

nizamsani said...

ayam percik takde ke?

Pnut said...

hiks...nasi goreng katanya kan..ok hape..
hari ni nasi goreng kampung, esok nasi goreng cina, lusa nasi goreng tomyam..

ezham said...

hahhaha. nasik goreng pun sedap hapa.

madulebah said...

NIZAMSANI :
Takde orang nak tolong percik kan

PNUT :
Kannn... Memang la nama nasi goreng tapi isi lauk segala binatang adalah berbeza setiap hari

EZHAM :
Kalau masak sedap. Ha ha ha

tasikmerah said...

masak nasi goreng jgn bubuh cili giling tau. tak sedap. cili merah yg ditumbuk dgn bawang, ikan bilis dan sedikit belacan mmg syurga.

:)

Marliza Radzi said...

nasi gorengpun sedap! especially kalau banyak cili padi. yummeh!

madulebah said...

TASIK :
Cili tumbuk dengan bawang diterima. Tapi belacan tak. Aku tak makan belacan ar

MARLIZA :
Kakak tak makan pedas. Tapi tetap jugak ada cili padi potong2.

ayobkelubi said...

eceh,eceh,eceh,ke main i n u lagi. selalu gua tgk brutal jek kalau borak ngan gua. hahahaha

jgn wat babe.hari2 nasi goreng,harus kau yg kena goreng nanti. hahahaha

Mya said...

sedapnya teh o! oh!

madulebah said...

AYOB :
Kalau aku cakap brutal ngan dia, mau aku kena goreng nanti

MYA :
Teh O baik untuk kesihatan juga kan? He he

Princess Liyana said...

huhu eleh akak mls nk msk je, kalau msk mcm2 sodapp i tell u..hihi..

pst: nk bihun goreng..waaaa

madulebah said...

LIYANA :
Ha ha ha.. bihun goreng untuk MASKARA je