Thursday, December 04, 2008

Serbaguna


Serbaguna
Originally uploaded by madulebah
Subjek ini saya curi-curi rakam. Lokasi tingkat 1 apartment tempat tinggal saya. Katanya "Untuk Sembahyang Sahaja". Apa fungsi sebenar, tidak pula saya ketahui.

Tapi. Itu ialah sebuah pelapik pasu yang diterbalikkan dan menutup sebuah pasu seramik.

Hmmm agaknya tuan rumah tahu isi hati saya yang pernah terfikir mahu ambil pasu terbiar itu. Ha ha ha..

Alhamdulillah saya bukan pencuri. Dalam erti kata sebenar. Eeerr curi rakam gambar tak salah, kan?

6 comments:

paiseh said...

mungkin ada colok2 untuk wat semayang kat dewa kuan yin...

tasikmerah said...

buah oren ada tak? ha ha.


.

cik puan daun said...

utk orang yang solat duduk..

madulebah said...

PAISEH :
Tak kan tinggal macam tu je. Kena angin nanti tak menyala dah

TASIK :
Oren dengan kuih pau dia simpan dalam rumah

DAUN :
Erk!!??

Ha ha ha.. Lucu lah.

Anuar Manshor said...

Di masjid UIA, rehal tertulis, "Dicuri dari SHAS Mosque".

madulebah said...

ANUAR :
Oh!! Biar betul??