Thursday, December 18, 2008

..::SAAT GENTING::..

Ya! Ini lah saat paling genting dalam hidup saya. Pertama kali naik skyway. Menakutkan ok.



Lihat saja wajah saya ini. Sedang menahan ketar. Sebelah tangan kuat berpaut pada palang kerusi. Tapi tetap mahu bergambar.



Ada satu ketika kerana hujan, gondola terhenti di pertengahan. Bergoyang-goyang dibuai angin. Di bawah adalah gaung yang sangat dalam. Kawan saya yang bermulut longkang bising-bising berkata kalau jatuh maka hancurlah kami semua.

Tapi, saya rasa mahu naik lagi skyway. Mahu mencabar diri sendiri. Hmmm ada sesiapa mahu temankan saya?

5 comments:

Princess Liyana said...

Mcm scary je kak.huhu.takot seyh.

Mya said...

kami pun jenis takut kat tempat tinggi. huhu..

tasikmerah said...

kalau kamu nak belanja aku ikut... ha ha. aku pun br sekali je naik.


.

Kehelan said...

muka akak kan mcm budak 20 thn!!!

sy pun pernah naik sekali... tp time turun dr genting...

rasa nak pi lg jek genting tuh...

madulebah said...

PRINCESS :
Memang menakutkan. Tapi best!!

MYA :
Kami 50-50. Rasa takut. Tapi nak cabar diri sendiri

TASIK :
Aku kena belanja laki ngan anak ko sekali ke?

KEHELAN :
Masa akak 20 tahun, muka macam 13 tahun.

Ha ha ha..

Akak hari tu turun dan naik terus, tak keluar pun dari gondola sebab kat bawah orang punya la ramai beratur.