Wednesday, July 02, 2008

..::KAWAN-KAWAN YANG KITA SUKA::..

Kau nak jumpa kawan-kawan?
Yang kau suka?
Yang tak berapa suka?
Atau yang kau tak kenal pun?

Tak perlu susah-susah. Penganjur yang baik telah tetapkan:

Tarikh : 5 Julai 2008 (Sabtu)
Masa : 8.30 malam
Tempat : Rumah Pena


Ada persembahan. Ada jualan hasil karya seni. Ada juga makanan.

Jadi pilihan terletak di tangan sendiri. Kau lapang, kau datang. Kalau kau ada hal lain, program tetap jalan. Peduli apa penganjur dengan ketiadaan kau.

MASKARA EDISI KE-9

8 comments:

Mya said...

knp kami rasa ayat hangpa mcm garang aja... tp jgn risau, kami tak tersentap. ikut hati nk dtg, tp tak dpt. so, salam aje lah buat semua kwn2 yg kami suka, yang tak berapa suka dan yg tak kenal...

Cik Jah said...

hmm betul. takan sebab ketiadaan seorang, majlis akan dibatalkan kan?...selamat berkarya & berhibur.

Nida Shaari said...

MYA :
Hangpa kan dapat special invitation daripada Sol-jah's.. ha ha ha..

Tapi tu la, kadang-kadang kita pun ada komitmen yang lebih penting

PJAH :
Selalunya aku jadi tukang masak untuk program tu, tapi dah 2 kali aku tak dapat datang.. Program tetap jalan.. Tukang masak, cari lain lah..

Layla Haq said...

tak dapat datang. Kononnya nak bersingsing lengan nak sediakan juadah. Adik kawen.

tasekM said...

nida ko pergi tak?... aku tgh dok hembus2 babah MC bg stuju pergi...

ha ha.

kalau tak jadi.. mau nk kena pusing limau kot... :p

Amyz! said...

semoga program maskara berjalan lancar. :-)

Tok Rimau said...

Bawak baki Tee Blogger. Dan hanger. Bawa juga tee Dila. Dia nak bayar cash kat Maskara.

Nida Shaari said...

BAYAN :
ooh.. aku ingatkan kenduri kau.

TASIK :
InsyaAllah kalau sempat aku singgah. Aku ada kerja malam minggu ni.

AMYZ :
Ya! Selagi ada penyokong setia

TOK R or whateverhisnameis:
Saya habis kerja jam 10.30 malam. Jadi jangan balik selagi saya belum sampai.

ha ha ha