Monday, February 23, 2009

Ini adalah entry berjadual.


Saya pergi bertapa.

Tiba-tiba baru saya teringat.

Saya bakal terlepas siri Prison Break.

Kerana macam mana mau tonton TV di tempat pertapaan ini.

Saya sedih.

8 comments:

Anuar Manshor said...

Tidak mengapalah... Astro mesti ada ulang tayang! Seperti tidak biasa pula. hehe

Water Lily said...

Ye..ye..betul..kak Lily tonton CSI sepanjang minggu :)

::.. a t i q a h ..:: said...

Sampai bila aka bertapa ni?

tasikmerah said...

dah nama nk bertapa mana bulih nk ingat2 prison break segala. hehehehe...

cobaannnnnn.... ha ha.

.

cik puan daun said...

Eh.. konsentret utk bertapa je lah.. apa igt2 tv plak ni? ahahah

paiseh said...

gua ada season 3 ngan 4 punye donlod version. lu mau??? k
keluar dr betapa skang. hahahaha..!!

Princess Liyana said...

huhu..sian akak..alaahai..slmt bertapa!

madulebah said...

ANUAR :
Saya tak ada ASTRO. Lagipun siri di 8TV lebih cepat daripada yang di ASTRO.

KAK LILY :
Tapi kalau dah asik ulang itu saja bosan juga.

TIQAH :
Akak dah balik

TASIK :
Cobaannnnnn...

DAUN :
Ha ha ha...

Weh tempat pertapaan aku tu dasyat la.. ASTRO, TV 32" bagai semua ada..

Tapi, tak kan aku nak pergi ceroboh kawasan orang lain

PAISEH :
Mau!! Mau!! Yang season 4 punya. Seoson lain aku memang tak pernah terlepas

LIYANA :
Alaaaa TV aje.. hasil pertapaan yang lebih penting..