Tuesday, February 10, 2009

..::NASIB BAIK::..

Tadi. Saya terima satu panggilan telefon. Daripada pihak Celcom. Untuk makluman, saya adalah pengguna talian Celcom yang setia.

Katanya, sebagai pengguna talian pasca-bayar secara automatik saya layak untuk menyertai satu peraduan dan skim insurans. Katanya lagi, peserta bernasib baik dan tidak perlu risau dengan segala penipuan yang memerlukan pembayaran melalui kad kredit. Ini kerana peraduan ini dijalankan secara sah dan berdaftar dengan pihak Bank Negara Malaysia.

"Oh, saya juga bernasib baik kerana bukan pengguna kad kredit." Jawab saya ringkas.

8 comments:

azie said...

ha ha ha. jawapan bijak.

paiseh said...

hakhakhakhak...! nape laa gua tak terpikir jawab mcm ni.. gua dah kena tipu 2 latus aritu.. hukhukhukhuk..!!

madulebah said...

AZIE :
Kerana saya juga adalah pengguna bijak..

Hik hik hik

PAISEH :
Celcom sendiri kata "the power is in your hands"

tentangseseorang said...

ahahahahaha...
nih nombor ady dah simpan lom? ehehehehe.

Digi offer insurans kat ady takde kena isi no kad kredit pun. buat kat website Digi jer. :D

tasikmerah said...

aku juga setia. tak baik tau celcom tak talipon aku. ha ha.



.

madulebah said...

ADY :
:p dah simpan la

Alaa tak kisah macam mana sekalipun. Akak memang bukan pengguna kad kredit dan akak pun tak nak ambik insurans tu

TASIK :
Ko tak berpotensi kot.

Mya said...

kami pun pengguna talian celcom yang setia.

dan jawapan terakhir hangpa, mmg sgt menyentapp jiwa pemanggil dr celcom itu. good job! hehe..

madulebah said...

MYA :
"Sampai hati cik cakap macam tu"

Balas dia kat kami.

Hik hik hik..

Tapi kalau dia telefon kami sekali lagi dan nak berkenalan , kami terima dia seadanya.