Wednesday, February 25, 2009

..::SAMA TAPI TAK SERUPA::..



Walaupun pada zahirnya nampak sama
Namun hakikatnya adalah berbeza sama sekali

9 comments:

Faizal@poyan said...

SALAM..

emmm mendalam maksudnya tu..

kunjungan hormat kali pertama kat blog ni

madulebah said...

FAIZAL :
Salam..

Terima kasih di atas kunjungan ini..

Kadang-kadang sesuatu yang jelas maksudnya juga boleh ditafsirkan dalam berbagai versi

Tok Rimau said...

Berkencan nampak. Awak tak order satu gelas, dua straw?

Po said...

aii..balik bertapa terus terkam jus asamboi?

aii..

Anuar Manshor said...

Hmmm...nak minum asam boi lah makan nanti.

madulebah said...

TOK R :
Mana boleh. Sebab sorang nak minum air lain. Seorang lagi air lain.

PO :
Jus asam tu dah minum sebelum pergi bertapa lagi

ANUAR :
Ha ha ha..

Kecur liur ke pun

Mya said...

kita berbeza. kita tak sama. tapi masih berlindung di bawah langitNya...

tasikmerah said...

air apa tu nida?

.

madulebah said...

MYA :
Betul tu. Dan kita semua adalah hambaNya.

TASIK :
Satu air limau+asam boi.
Satu lagi apple+asam boi.

Sila teka mana satu air yang aku minum