Friday, September 26, 2008

..::KAD DIHULUR PENGGANTI DIRI::..

Saya sudah pulang ke kampung untuk berhari raya bersama keluarga. Jadi di kesempatan ini, saya titipkan ucapan untuk teman-teman pembaca sekalian.



Oh, jemput lah datang beraya ke rumah saya...

8 comments:

Ron97 said...

rumah mana satu?
hehehe

spyz said...

Ni jemput betul2 ke ajak2 ayam ni?
Aku dtg rumah ko kalau ada kuih kalakatar n gincilawai n wadai kiping.. Amacam?
Btw, barilaan leh.. 0-0..

p/s aku tak penah mkn kalakatar. yg 2 lagi tu dah bertahun tak jumpa : (

Silence said...

mana alamat nye Nida? kata nak suh dtg umah.. :p

Selamat beraya.. ;) smoga berbahgia bersama keluarga

Amy Z! said...

nak datang rumah mana? kat kl ke kat perak? hihi. ;-)

selamat hari raya bebeh. berhati-hati bawa kereta. kalau ada penumpang di belakang tu, brek kuat-kuat nanti dia tertomos keluar. hahaha.

maaf zahir batin.

mwahs!!

tasikmerah said...

amboi.. cepatnya balik... aku selasa depan pun kerja lagi...

selamat hari raya. maaf zahir batin.

datang umah nida...

Mya said...

selamat hari raya nida. maaf zahir batin.. :)

kemat said...

salam aidilfitri Nida...

kel@mbu said...

salam eidul fitri.. yahuu.. !!