Thursday, September 10, 2009

..::KAD RAYA::..

Ini kad raya pertama yang saya dapat tahun ini. Kad ucapan lebih tepat sebab ia mengandungi ucapan salam Ramadhan dan salam Idulfitri. Hmmm... Entah-entah ini satu-satunya kad yang saya dapat. Apa pun saya sangat suka petikan hadis yang tertera pada kad berkenaan. Terima kasih kak Fifi, agen insurans saya yang sudi menitipkan kad ini.



Oh, orang lain dah berkeping dapat kan, kau baru dapat satu dah nak bising. Ha ha ha.

9 comments:

mugiwara said...

dah bertahun tahun saya tak dapat kad raya~

huhu~

Anuar Manshor said...

Hoho klien perlu dijaga baik-baik! haha

arin said...

best nya dpt kad yg bole dipegang...

madulebah said...

MUGIWARA :
Nak ke? Nanti saya bagi. Hik hik..

ANUAR :
Itu sudah semestinya

ARIN :
Bagi alamat. Nanti kami pos kat hangpa

cik puan daun said...

nida.. ko tetiap tahun bagi aku kad raya.. tahun ni takder punnn.. sob sob sob...

nizamsani said...

biasa dapat sms je malam raya.

madulebah said...

DAUN :
Tahun ni aku nak bagi ko kad lain laaaa..

NIZAMSANI :
A'ah. Kadang-kadang sampai 2 - 3 sms yang sama

Mya said...

saya dah pos kad raya untuk kamu. tapi mungkin juga tiba selepas raya.. huhu

madulebah said...

MYA :
Owh. Kelakar lah bila kenangkan perihal kad raya itu.

he he he