Wednesday, September 30, 2009

..::INTAI KAMI ANTARA NAMPAK::..

Gempar!!!

Heboh di pejabat, budak perempuan tingkat bawah kena intai dalam bilik air.

Dalam lif pun saya ada terdengar makcik-makcik cleaner bercerita. Makcik cleaner kata dia orang lebih takutkan hantu daripada manusia. Huh!!

Semua jadi risau bila nak masuk bilik air seorang diri. Lebih-lebih risau bila terfikirkan kalau-kalau si pengintai itu sudah pasang kamera tersembunyi dalam bilik air.

Tapi berita terbaru saya dengar si pengintai sudah kena tangkap. Sudah kena belasah. Kata mereka, budak tu masih muda dan muka baik-baik saja. He he he..

Zaman dulu boleh lah kata "sekilar ikan di air sudah tahu jantan betina". Tapi zaman sekarang ikan di darat pun belum tentu kita tahu jantan betina nya.

Eh, macam tak relevan saja perumpaan itu. He he he.. gasaklah kan.

4 comments:

Amy Z! said...

tak pasal-pasal pulak nanti keluar gambar kat internet. satu kampung heboh. haha.

cik puan daun said...

keji occay.. mmg patut kena belasah..

madulebah said...

AMYZ :
Ha ha ha.. kat kampung tak la kot yang risau heboh kat sini

DAUN :
Pilot yang tolong bawak pegi report polis kata muka pengintai tu langsung xde ekspresi lain selain senyum.

Hoh

Princess Liyana said...

mcm2 kan skrang kak..alaahai ;P