Friday, July 10, 2009

..::AIR::..

Saya sedang melalui fasa kekurangan air dalam badan. Sehingga pecah-pecah bibir saya.

Lalu, saya minum air kosong dengan banyak. Satu tumbler yang tinggi dan besar tu boleh habis dalam tempoh yang singkat.

Tetapi kemudian saya asyik mahu pergi buang air pula.

Macam mana-lah?

7 comments:

tentangseseorang said...

wasatiah...ehehehe

tasikmerah said...

aku pulak susah nk minum air. nak dapat 4 gelas satu hr tu pun seksa.


.

madulebah said...

ADY :
Ye lah tuh.. he he he

TASIK :
Kau takut kembung air ke?

hik hik hik

ezham said...

errr... pakai pampers?

A t i Q a h said...

Pakai lipbalm untuk perlindungan luaran. Ehe.



Pi Es: Miss u la kak. Huhu.

paiseh said...

cuba minum air yg berisi kalsium pulak.

madulebah said...

EZHAM :
Kalo sikit-sikit ok la.. Ni macam air paip. Kah kah kah

ATIQAH :
A'ah. Lipbalm akak dah abeh ar.

pi es : eh ingat kan anak makcik yang cakap akak sabar tu je yg rindukan akak.. Ha ha ha

PAISEH :
Oh kalau tu lagi aku beser