Wednesday, October 21, 2009

..::MAKAN-MAKAN::..

Syawal dah berlalu. Cerita-cerita raya juga semakin ditinggalkan. Tapi saya baru nak buat entry tentang jamuan raya di pejabat saya. Kejadian berlangsung minggu lepas.

Hmmmm.. tengok gambar sajalah ya.



Lagi makanan yang melimpah ruah



Sewaktu pusing-pusing rakam gambar, perut sudah terasa kenyang. Jadi saya cuma makan beberapa cucuk sate, sejemput bihun sup, buah-buahan, sekeping roti jala dan beberapa suap ABC.

Makanan lain saya pandang saja. Sudah sesak nafas. Sampaikan saya terpaksa longgarkan cangkuk kain. Sedangkan saya makan tak banyak pun. Ha ha ha

Dan. Berkat menjaga pemakanan dan senaman ringan yang saya amalkan setiap hari sejak akhir-akhir ini, saya sudah boleh memakai jeans penanda aras semula. Yey!!

9 comments:

Kehelan said...

oh... sy sungguh jeles...

bila la sy spt memakai baju penanda aras sy plak? cita2 tinggi... usahanya nan ado!

:D

nizamsani said...

kempunan nak makan roti jala.

asuHara su said...

yay!

azzam supardi said...

Nyam! Nyum! Burp!

madulebah said...

KEHELAN :
Ha ha ha... tepuk dada tanya hati

NIZAMSANI :
Awat la pulak kempunannya

ASUHARA :
Bila nak jumpa awak eh?

AZZAM :
Kenyang sungguh ni

haida_s_h said...

banyaknya makanan~~~~~ *drooling*

hehe

madulebah said...

HAIDA :
Bila nak makan ngan akak ni? hik hik

dugongsenyum said...

part longgar cangkuk yg best tu.

madulebah said...

BASRI :
Weh kalo dah sesak napas best ape nya dah