Monday, October 19, 2009

..::SAH::..

SAH!!

Saya tidak boleh pakai kanta lekap nanti. Maka saya akan jadi pengantin bercermin mata.

Doktor sudah sahkan mata saya berselaput. Tak boleh buat apa kecuali kawal agar selaput tu tak merebak sehingga menutupi mata hitam. Bila dah sampai keadaan macam tu, jalan terbaik ialah pembedahan.

Oh, doktor beritahu lagi. Selalunya perkara begini cuma terjadi kepada warga tua.

Dan, tunang saya cakap sila terima hakikat bahawa diri sudah tua. :(

8 comments:

Anuar Manshor said...

Relaks sahaja, jangan pakai kaca mata. Minta sahaja si suami maklumkan siapa yang melambai-lambai semasa di atas pelamin nanti.

Pengalaman benar ini!

paiseh said...

oh. sangat penting aspek2 berkaca mata di pelamin rupanya. patut laa gua tak penah tengok~

asuHara su said...

eh tak pe, sesekali kelainan yang awak buat nanti akan membuatkan orang teringat pada majlis awk nanti.. lepas ni adalah dialog2 seperti:

" ala tak kisahlah pakai spek pun, si nida pun pakai spek jugak atas pelamin hari tu"

"ingat tak pengantin yang kiut tu? ala yang pakai cermin mata waktu bersanding tuuuu..."

madulebah said...

ANUAR :
Oh isteri dulu macam tu ya?

he he he..

PAISEH :
Ye la.. ko budak lagi apa tau.

ASUHARA :
Waaahhh ayat bukan main lagik

hiks

Anonymous said...

kalau orangnya lawa..pakailah apa saja..akan lawa juga.

saya sengaja biarkan ia tergantung.

dan awak..ya ya kategori yang pertama.

ok?

CIKGU ZAM said...

cakap kat tunang tum bukan tua lah, tapi mata "experienced" dan ngan sumbangan merenung alam, hehe

tasikmerah said...

walau bercermin mata kamu tetap anggun ok...

:)

madulebah said...

PO :
Baaaiiikkk

CIKGUZAM :
ha ha ha.. kalau saya tua, dia lagi tua lah pun..

TASIK :
Aku comel bukan anggun. Ahaks