Friday, October 30, 2009

..::PENANDA ARAS::..

+ Jeans biru yang U pakai haritu ketatlah. Tak elok

- He he he.. Ye lah kat paha. Sikit. Tapi kan I dah berkurus

+ Lepas ni tak payah pakai kat luar dah. Pakai kat rumah je

- Alaaa... Sayang la jeans nak pakai kat rumah je..

+ Dah ketat. Tak payah la pakai keluar. Lupakan je segala jeans benchmark U tu

- Errkk!! Baik.. He he he..

+ Yang Levi's tu elok je tak nampak ketat pun. Nanti beli lagi macam Levi's haritu.

- Owh. Ok. (BELI lagi MACAM Levi's ke atau BELIKAN lagi Levi's?) *wink*wink*

He he he.. (thanks sebab tegur baik buruk I)

5 comments:

nizamsani said...

ori ke, siam ke?

cik puan daun said...

hak hak hak..

madulebah said...

NIZAM :
Tulennn bangggg...

DAUN :
U gelak-gelak di pihak yang mana ni?

Puan Nina (DINina) said...

tak payah lah pakai jeans...

nanti jadi jin pulak...

jangan marah haaaa...

Amy Z! said...

the best part it, belikan lagi levi's yach. haha.