Thursday, October 22, 2009

..::HILANG MINAT::..

Sudah beberapa hari saya tidak tonton televisyen. Bukan minggu ni saja, tapi sejak kebelakangan ini memang saya jarang sangat menonton televisyen. Kalau ada pun, cuma untuk siri Nur Kasih setiap hari Jumaat.

Apakah saya sudah hilang minat terhadap 'kotak bodoh' itu?

10 comments:

SHIMI said...

mungkin kamu sedang melakukan perkara yang lain, yang lebih kamu minat.

Tak minat pun tak rugi...

arin said...

haah laa.. program tv mmg bosan skg.. sy pun da jarang tgk tv..astro asik ulang2 citer..bosan giler.. sy tgk nur kasih dgn the iron empress jer..

madulebah said...

SHIMI :
A'ah minat saya sudah berubah ke pada perkara yang lebih penting untuk masa depan. he he..

Lagipun, boleh jimat bil letrik ;)

ARIN :
Sebab tu akak tak pasang astro pun

cik puan daun said...

ko lagi banyak berangan.. ahehehehe

asuHara su said...

setuju giler kat cik puan daun!

CIKGU ZAM said...

suruh RTM siarkan cerita Nur Kasih setiap hari, Pasti hilang minat anda akan "hilang". OK kan ??

Princess Liyana said...

heeee samala cite tu je yg mint..ahaha..

madulebah said...

DAUN :
Weh mana ada lah

ASUHARA :
Wah ada penyokong la pulak

CIKGUZAM :
Nur Kasih kat TV3. Boleh tengok online. Jadi ada masanya x minat gak nak mengadap TV

LIYANA :
Tapi last week akak tak tengok gak

nizamsani said...

aku kalau buka tivi je tidur.
buka je tivi mesti tidur.
fungsi terbaru tivi.

madulebah said...

NIZAM :
Ha ha ha